23948sdkhjf

Ung butikskæde udfordrer Matas - endnu mere

Normal øger fokus på konkurrencen med Matas

Med en vækst på knap 12.000 procent i omsætning fra 2013 til 2016 og åbningerne af 90 butikker i perioden er butikskæden Normal ved at finde deres plads på markedet. Og det er med Matas som primær konkurrent.

Nu øger butikskæden deres fokus på den kamp. Det skriver Børsen.

- Vi begynder at implementere dyre cremeserier og dufte, som kunderne har brug for, men som de køber andre steder i dag. Hvis kunderne kan spare 30-50 pct. på de dyre cremer, så tror jeg, at de kommer over til os. Det bliver mange af de kendte topcremer og dufte, siger administrerende direktør Torben Mouritsen til avisen.

Normal har siden 2013 åbnet 83 butikker i Danmark og 7 i Norge.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.189